FAQ - často kladené otázky | TAFOTKA.cz

Jak vložím slevu / použiji slevový kód?

Slevu uplatníte pomocí slevového kódu, který vložíte do pole "poukaz" po vytvoření produktu a jeho vložení do košíku. Stránka s polem pro vložení slevového kódu se zobrazí ihned po dokončení produktu v editoru a jeho vložení do nákupního košíku (viz. obrázek níže). 


Vložení slevového kódu | TAFOTKA.cz

Jak mám nahrát fotografie?

1. Hromadně - automaticky se Vám rozmístí do fotoproduktu. Později si je můžete upravit a nebo přidat pomocí široké lišty nalevo v prohlížeči.
2. Manuálně - pomocí pluska v liště si je můžete nahrát hromadně, ale do produktu si je umístíte sami jednu po druhé.

Jak velké fotografie potřebuji?

Fotografie 300 x 300 mm
ideální velikost: 300 dpi nebo 3543x3543 px nebo 48 MB
minimální velikost: 150 dpi nebo 1771x1771 px nebo 12 MB

Fotografie A4
ideální velikost: 300 dpi nebo 2480x3508 px nebo 33 MB
minimální velikost: 150 dpi nebo 1240x1754 px nebo 8 MB
 
Fotografie A5
ideální velikost: 300 dpi, 1748x2480 px nebo 16 MB
minimální velikost: 150 dpi nebo 874x1240 px nebo 4 MB

Za jak dlouho od objednání produkt obdržím?

Produkt bude od nás vyexpedován do 10 dnů od zaplacení objednávky. O stavu Vaší objednávky budete informováni e-mailem.

Jak mohu ve fotoknize změnit rozložení fotografií na stránce?

Když najedete myší na stránku, kterou chcete změnit, nahoře na liště se Vám ukáží možnosti. Od 1 až po 5 fotografií na stránce.

Jak upravím text v šabloně?

Když najedete myší na políčko textu, vyběhne Vám nabídka, kde můžete změnit písmo, barevnost, velikost i řez písma.

K čemu je dobré mít registraci?

Nebudete muset vyplňovat své údaje znovu a znovu.
Budete od nás pravidelně dostávat newslettery upozorňující na akční nabídky, novinky apod.
Registrovaní klienti, kteří se stanou našimi věrnými zákazníky, budou mít zvýhodněné ceny.

Je možné registraci zpětně zrušit?

Přímo na webu to bohužel možné není, ale můžete nás kontaktovat a my Vám registraci obratem zrušíme. Je také možné zrušit dostávání reklamních emailů, v případě, že o ně nebudete mít zájem, klikněte na odkaz v těle e-mailu.

Je možné si již vyrobený produkt nechat vyrobit znovu?

Vaše data máme na serveru uložena 14 dní. Po tuto dobu nás můžete kontaktovat a my Vám produkt znovu vyrobíme. Přímo z e-shopu to ale možné není.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Kontaktujte nás prosím na asistent@tafotka.cz.
Rádi Vám poradíme také na čísle +420 720 999 863 a to každý všední den o 9:00 do 17:00 nebo nám napiště zprávu na Facebooku.